W dniach od 5 do 23 listopada w supermarketach Carrefour Polska świętujemy drugie już urodziny programu lojalnościowego Rodziynka! Z tej okazji na klientów czeka loteria, w której główną nagrodą jest samochód Volkswagen Golf V Kombi. Czytaj więcej »
W dniach od 5 do 23 listopada w supermarketach Carrefour Polska świętujemy drugie już urodziny programu lojalnościowego Rodziynka! Z tej okazji na klientów czeka loteria, w której główną nagrodą jest samochód Volkswagen Golf V Kombi. Czytaj więcej »
Wielki Finał Akademii Barmańskiej Żołądkowej Gorzkiej, zaplanowany na 12 listopada w klubie Tiffany's w Warszawie, będzie największym i najbardziej oczekiwanym wydarzeniem. Organizatorem i pomysłodawcą akademii jest Polmos Lublin - trzeci, największy producent alkoholu w Polsce. Trwające z wielkim rozmachem przygotowania, mistrzowski skład sędziowski, nowe miejsce w sercu... Czytaj więcej »
Marka Smirnoff Black, światowy partner najnowszego filmu o przygodach Jamesa Bonda Quantum of Solace, z okazji polskiej premiery zorganizowała imprezę „Shaken Not Stirred Party", która odbyła się 5 listopada w Multikinie Złote Tarasy. Przyjęcie przyciągnęło fanów Bonda i wyrafinowanego luksusu oraz stało się doskonałą okazją, aby zakosztować eleganckiego... Czytaj więcej »
Rynkowy lider w produkcji masy makowej oraz czołowy importer i dystrybutor bakalii opublikował raport kwartalny za deficytowy dla swojej branży okres. Mimo że prezentowane wyniki nie ważą na całorocznej ocenie Spółki, HELIO po raz kolejny poprawiło swoją sprzedaż, a także poczyniło należyte przygotowania do kluczowego sezonu bożonarodzeniowego. Czytaj więcej »
23 października rozpoczęła się ogólnopolska akcja firmy Storck, promująca aktywne spędzanie wolnego czasu w rodzinnym gronie. W kampanię promującą markę Toffifee zostały zaangażowane prasa, radio, kino i internet. Czytaj więcej »
Grupa Sobieski poinformowała, że Witold Franczak, dotychczasowy dyrektor generalny w spółce zależnej Grupy Sobieski, Domain Menada, pełni obecnie funkcję dyrektora generalnego Grupy Sobieski Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Warszawa, 30 października 2008 r. - firma Mieszko S.A., producent znanych na rynku słodyczy, ogłosiła wyniki finansowe po trzecim kwartale 2008 roku oraz zaprezentowała aktualną pozycję rynkową Spółki. Czytaj więcej »
W dniu 14.10.2008r. kolejny market dołączył do sieci SPAR. Znajduje się on w Gozdnicy, przy ul. Świerczewskiego 8 (woj. dolnośląskie). Czytaj więcej »
Poznań, 27 października 2008 roku - Od 3 listopada w supermarketach Intermarché będą dostępne wyłącznie torby oxo-biodegradowalne w cenie 6 groszy. Czytaj więcej »
W sobotnią noc 25 października, w katowickim Rondzie Sztuki, odbyła się kolejna edycja Bacardi B-Live. Był to niezwykły wieczór, również za sprawą pojedynku trzech z dziewięciu półfinalistów konkursu „Zostań DJ'em Bacardi B-Live 2008/2009". Tylko jeden mógł przejść do gorącego finału. Po podliczeniu głosów publiczności i... Czytaj więcej »
„Polskie Zdroje Sp. z o.o." S.K.A., wyłączny dystrybutor Cisowianki poszerza ofertę o wysokozmineralizowaną wodę Muszyna Minerale. Firma zajmie się dystrybucją, sprzedażą oraz marketingiem marki. Czytaj więcej »
Od 15 października w hipermarketach, supermarketach i w sklepach handlu tradycyjnego w Polsce trwa promocja napojów Jupi Soczyste - 1l. wa pokazane zostaną najciekawsze i najbardziej wartościowe Czytaj więcej »
Klienci sklepów Carrefour okazali wielkie serce - w trakcie ogólnopolskiej zbiorki „Podziel się posiłkiem" w dniach 26-27 września przekazali rekordową ilość prawie 36 ton produktów na rzecz Banków Żywności. Dziękujemy naszym klientom za tak wielką szczodrość! Czytaj więcej »
Spośród 12 marek piw produkowanych przez browary w Polsce, Royal Unibrew Polska, producent piwa BROK Export, jako jedyny otrzymał pozwolenie na eksport swojej marki do Szwecji. Czytaj więcej »
Rusza II etap akcji społecznej „AlkoCasco - Alkomat w każdym aucie" zainicjowanej przez markę Soplica. Od 27 października 100000 ulotek edukacyjnych trafi do kierowców z całej Polski. Działania, podjęte dzięki współpracy marki Soplicaz Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, mają edukować oraz zwrócić uwagę na narzędzia służące do... Czytaj więcej »
Zakończył się proces doradztwa strategicznego dla marki Hoop Cola, nad którym pracował zespół BAVConsulting. Czytaj więcej »
PARYŻANKI zostały uznane przez konsumentów za „Najlepsze w Polsce" i otrzymały certyfikat Konsumencki Konkurs Jakości Produktów. Czytaj więcej »
Central European Distribution Corporation (CEDC), spółka notowana na GPW i Nasdaq, przewiduje, że w III kwartale 2008 r. przychody netto ze sprzedaży wyniosą od 450 mln USD do 455 mln USD. Oznacza to wzrost o ok. 50% w porównaniu z III kwartałem 2007 r. Tak silne trendy wzrostowe potęguje wzrost organiczny CEDC - wynoszący ok. 7% w Polsce i ponad 25% w Rosji. Czytaj więcej »
Warszawa, 24 października 2008 r. - marka Fortuna dołączyła do grona partnerów programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram". Logo programu znajdzie się na opakowaniach trzynastu 100%-owych soków marki Fortuna bez dodatku cukru. Jest to pierwsza marka soków w Polsce, która włączyła się do programu. Dzięki temu zwiększy... Czytaj więcej »
W sobotę 25 października 2008 r. owtorzono dwie kolejne placówki POLOmarketu. Czytaj więcej »
Na amerykański rynek zostało wprowadzone pięć kompozycji wina Tcherga, jednego z najpopularniejszych produktów z winiarskiego portfolio Grupy Belvedere. Czytaj więcej »
Jakich plam generujemy najwięcej? Czy bardziej ubrudzimy się gotując, czy upiększając przed randką? Tego dowiedzieć się można z analizy przeprowadzonej przez markę Vanish Czytaj więcej »
Producent aromatycznych przypraw Appetita sponsoruje najpopularniejsze programy w stacjach TVP1, TVP2 i Polsat. Billboardy sponsorskie emitowane są do
16 listopada 2008 r.
Czytaj więcej »
"Minutka - twoja chwila przyjemności" i „Jedenaste przykazanie - grzeje tylko Loyd Tea Grzaniec" - pod tymi hasłami do jesiennej ofensywy reklamowej ruszają herbaty "Mokate". Na najbliższy okres zaplanowane zostały dwie duże kampanie - jedna promująca popularną "Minutkę", a druga ostatni hit "Mokate" - "Grzańce". Czytaj więcej »
Ostatnie badania MEMBR (za lipiec/sierpień 2008) potwierdziły umocnienie się Mokate na drugiej pozycji na rynku herbaty. Obecnie mamy 13,6% udziałów pod względem ilościowym (wzrost o 1,5% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego), a pod względem wartościowym 7,7% (wzrost o 1,2%). Czytaj więcej »
Dnia 15 października ruszyła kolejna loteria promocyjna organizowana przez Poznańską Palarnię Kawy Astra pod hasłem: „Spacerkiem po kawiarniach Europy". Tym razem nagrodami głównymi są cztery atrakcyjne wycieczki dla dwóch osób do Paryża, Brukseli, Wiednia lub Rzymu. Ponadto co miesiąc dla pierwszych 500 osób, które zgłoszą swój... Czytaj więcej »
Rozpoczęła się zimowa promocja konsumencka marek Appetita i Bakaliada. W loterii promocyjnej można wygrać sprzęt narciarski oraz wycieczki w Alpy. Czytaj więcej »
Nowoczesny layout, intuicyjna nawigacja, przyjazna struktura strony, rozszerzona o nowe sekcje i funkcjonalności - to nowa odsłona serwisu http://www.real.pl/ Czytaj więcej »
20 października br. pod hasłem „Jeżyki. Najeżone bakaliami" rusza kontynuacja kampanii telewizyjnej Jeżyków. Limitowana seria popularnych ciasteczek Jutrzenki od początku miesiąca sprzedawana jest w nowej, niższej cenie. Czytaj więcej »
„Piotr i Paweł" w ramach swojej sieci pilotażowo otwiera nowe placówki wraz ze znaną na rynku międzynarodowym, marką Shell. 3 sklepy „Piotr i Paweł" na stacjach benzynowych Shell już od października 2008. Czytaj więcej »
Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale czy polskie...
Paweł Gaca, Prezes Zarządu SM Spomlek, w rozmowie z...
Wywiad z Joanną Dolęgą-Semczuk, Członkiem Zarządu...
Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...
„Startujemy z wyjątkową akcją społeczną „Beskidzkie...
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
New York International Spirits Competition...
Retail przyszłości tworzy się już dziś! ...
Ten krok wpisuje się w szerszy ruch europejski, w ramach...
Jest lekkie, cudownie orzeźwiające, idealne zarówno do...
To kolejny krok w realizacji strategii...
Serek kremowy w trzech uwielbianych przez dzieci smakach:...
Poznaj nowy wymiar skyra w lżejszej wersji. Bakoma Skyr 0%...
Mlekpol rozszerza ofertę wysokobiałkowych jogurtów pitnych o...
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
W ramach kampanii Grupy Żywiec Trzymaj Pion pod hasłem...
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie...
YOC, technologiczna firma działająca na rynku...
Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...